lørdag, november 01, 2008

Goblegys

En skøn lørdags roning på Mariager fjord, sammen med rødderne fra Mariagerkajakklub.
Vi sejlede til Katbjerg odde og drak kaffe. Der var en masse nye folk med. Skønt at der er så mange der vil prøve kræfter med kajakken.
Tilbage ved klubben, skulle vi lige lege lidt. Jeg skulle have testet min nye jakke og bukser af. Så efter et koldt rul, hoppede jeg ud, og kunne konstatere at jeg tog vand ind overalt, brrrrr. Op i kajakken igen og så ind og få tørt tøj på.
Et todelt bliver selvf. ikke ligeså tæt som min tørdragt, men jeg tror at jeg havde begået 2 fejl. 1 - buksen havde jeg innerst, så jakkens inner fals, så spraydeck og tilsidst den ydre fals. Buksens fals skulle nok have været uden på jakkens inderste.
2 - Støvlerne tog også vand ind, de skulle nok have været inden for buksernes yderste fals.
Nå men det betyder så at jeg er nød til at prøve det i vandet en gang mere. Uha !.

Distance: 9 km
Vejr: blik stille
Slideshow

Ingen kommentarer: