onsdag, juni 18, 2008

Syd-vest

Her er så det mest geniale stykke grej, jeg har købt til dato. En Kokatat syd-vest. En hat med en god bred skygge som er lidt længere i nakken. Den har en snøre man kan spænde om hagen, så den ikke blæser af, og en tilsvarende til at justere hoved diameteren. Den sidder rigtig godt, og bliver hængende selvom det regner, blæser eller hagler. Det blev grundigt testet på Jegindø turen. Den fåes i flere størrelser, så vær opmærksom på det når du bestiller. Med min kæmpe knold fik jeg en XL.
Derudover skulle den også kunne flyde, det har jeg dog ikke testet endnu. Stoffet er lyst og tyndt, så den er ikke varm at have på, men den skulle beskytte mod solen.
Så er der lige mode-patruljens(Jane) kommentar "den er da ikke så tosset". Personlig syntes jeg nu den ser lidt bøvet ud, men døm selv. Der er et billede at Jan med en sådan på hovedet ved Jegindø indlægget.
Jeg fik den til 315,- kr.

Ingen kommentarer: