søndag, december 09, 2007

Svømmehal

Så var det tid til endnu en omgang svømmehals træning. Der blev rullet og øvet stigbøjle redninger. Jeg fik tag på at lave en cowboy redning, og fandt ud af at jeg ikke kan finde ud af at rulle den anden vej rundt. Der skal øves. Jeg fik osse øvet lidt balance med at tage fødderne ude og vende rundt sammen med Jan, ikke helt til held. Ove havde arrangeret 3 sæt dykker udstyr. Så jeg fik prøvet at dykke sammen med ham og Leif. Jeg var helt grøn så jeg skulle først sættes lidt ind i det. Det gjorde Ove rigtig godt (han er dykker instruktør). Så jeg følte mig rimelig tryg da vi skulle under vandet. Det var meget svært at vende sig til at det er ok at trække vejeret under vandet. Det var dog en helt fantastisk oplevelse, det skal jeg prøve igen en anden gang.

Ingen kommentarer: