søndag, november 18, 2007

Tåge

Tog afsted på en søndags tur på en fjord dækket af tåge. Mødte Erik  som var på vej den anden vej. Havde besluttet mig for at tage til Katbjerg Odde for at drikke kaffe. Men da jeg nåede frem var den en bonde der kørte rundt og larmede på en traktor. Så jeg besluttede mig for at smutte over på den anden side af fjorden, her fandt jeg et fint lille sted til en kop kaffe. Da jeg skulle tilbage prøvede jeg at sejle efter gps'en hvor jeg havde lagt waypoints ind. Det er jo netop i tåge at den skulle gøre sit. Det gjorde den osse, jeg havde en pil at sejle efter hele vejen. Nu er det jo lidt svært at fare vild på Mariager fjord, men for øvelsens skyld. Da jeg ankom til klubben, meddelte den mig klogt at nu var jeg ankommen til klubben, hvilket vid. Nå men det var nu fint at få prøvet at bruge den til andet end at måle afstand og hastighed med. Alt i alt en dejlig tur.

Distance: 9.8 km
Max hast: 9.2 km/t
Gennemsnits hastighed 6.3
Vejr: 4 m/s vind, tæt tåge, ingen bølger
 

Ingen kommentarer: