lørdag, maj 24, 2008

Teknik-Teknik

Jan og Leif holdte teknik genopfrisknings kursus. Vi var en 10 stykker der havde 5 gode timer på vandet med masser af teknik. Vi fik pudset lidt på fremad roning, agter styre tag, sideforflyninger, rundtag, lavt støttetag, bugsering, lavt Telemark sving, low brace turn, hænge tag, træk tag.....Vi fik også prøvet makker redninger og selv redning med paddle float. Jeg kan godt mærke at det er et halvt år siden jeg sidst lavede redninger, det skal øves til det sidder på rygraden. Også side forflytninger skal øves, det er jeg stadig ikke en ørn til. Kom igang med sculling det skal jeg nok få lært, endte dog i vandet idag. Jeg forudser lige så mange vandgange som da jeg skulle lære at rulle. Det kunne også være fedt med en teknik dag i bølger for ligesom at prøve teknikkerne der hvor der er mest sandsynlighed for at man for brug for dem.

Distance: ?
Vejr: stille

Slideshow

Ingen kommentarer: