fredag, april 11, 2008

Jernhesten

Jeg havde lige et par timer i overskud, så jeg tænkte at jeg lige ville ud og smage på lidt saltvand. Jeg kørte til Udbyhøj, ved udmundingen af Randers fjord. Her er der en parkerings plads lige ned til en lille sandstrand. Godt sted at sætte i. Med håb om at komme til at se nogle sæler sejlede jeg mod øst ud til Sælhundepollerne, der var masser af fugle men ingen sæler. Jeg forstatte ud af fjorden og rundt om Jernhesten, og så tilbage til Sælhundepollen for at drikke kaffe. Tilbage mod udbyhøj, dog på den sydlige side. Nu gik det stærkt 11 km/t, så kan jeg bedre forstå at jeg skulle kæmpe lidt for at komme fremaf da jeg skulle ud. Jeg fik lige hilst på kabel-færgen og så var det ind igen. En kort men dejlig tur,
Distance: 8 km
Vejr: solskin og næsten ingen vind
Slideshow

Ingen kommentarer: