søndag, oktober 07, 2007

Frironings prøve

Så var det tid til frironingsprøve. Keld, Ove og jeg skulle testes af Jan og Leif. Joan havde stadig problemer med at sidde i kajakken, så hun var med til teorien men ikke på vandet. Vejeret startede flot ud, men blev lidt mere grå hen på dagen. Vi startede ud på vandet med at træne rotag. Derefter gik vi over til bugsering og støttetag. Det gik fint, men jeg skal nok arbejde med min side forflytning. Så var det tid til selv redninger og makker redninger...altså tid til at blive våd. Ove og jeg klarede det inden for de 5 minutter, men Keld havde kludder med sin stigbøjle, så det gik ikke helt efter bogen.
Som en værdig afslutning skuller der svømmes 100 m i de kolde vand, brrrrr....
Da vi var kommet op og i noget tørt tøj. Gav Keld os lov til at sidde på brandstationen og gennemgå teorien, spise kage og drikke kaffe. Tiltrængt !. Slut resultat: Ove og jeg fik vores frironings bevis. Keld mangler bare at vise en selvredning, og Joan hopper på et kursus mere.
Alt ialt har det været et super godt kursus, vi har vist alle lært en masse.
Slideshow...

Ingen kommentarer: