torsdag, august 21, 2008

Hadsund - Mariager with a twist

Jan og Jeg ville nappe en tur fra Hadsund til Mariager og retur. Så jeg kørte hjem til Jan, og vi fulgtes ned til et lille fint sted at sætte i link.

Vi sejlede mod Mariager og fik lov til at arbejde lidt for det, da det blæste godt. Min mave begyndte at gøre knuder da vi var ca. halvvejs. Vi holdt en pause og jeg kunne låne et toilet ved en fabrik.
Vi sejlede videre mod Mariager, og da vi var ved at være fremme havde jeg så seriøse mave krampe at jeg kunne næsten ikke sejle.
VI nåede dog frem til klubben, hvor jeg måtte erkende at jeg ikke kunne sejle tilbage. Så jeg ringede efter fruen og måtte lade Jan sejle retur selv. Surt !!.
Lone og Jesper kom, og vi efterlod kajakken på kajen, kørte til Hadsund efter min bil. Jesper var så sød at køre tilbage til Mariager og hente kajakken, mens Lone kørte mig hjem. Ikke min bedste tur !

Distance 13.3 km

Ingen kommentarer: