torsdag, august 23, 2007

Rul og brombær


På en stille fjord tog vi afsted på en tur til paradiset.
Som det kan ses af billederne var vandet helt blik. På vejen fik vi leget lidt med nogle forskllige tag. Jan viste hvordan man vender 180° hurtigt.
Vi landede på paradiset, hvor Anette havde en længere snak med et får. Det endte med at hun fik det overtalt til at vi måtte spise af æblerne. De var dog ikke meget ved. Det var brombærerne derimod, mums.
Erik og Ebbe ville ikke på land så de fik bragt nogle bær.
På vejen tilbage skulle der øves rul. Anette og jeg fik prøvet med paddle float på, det gør det noget nemmere. Erik fightede videre uden paddle float. Jeg havde så travlt med at tage billeder af Anettes rul at dette skete.....
...ups, men Anette, der imellem tiden, var kommet op igen fik bugseret pagajen over til mig mens Erik gjorde klar til rullet..
På vejen hjem kunne Jan ikke dy sig for at prøve med et lavt Fisker støtte tag.
Da vi nåede tilbage skulle jeg lige prøve et rul til, uden paddlefloat, men den gik ikke. Så var jeg i vandet så Jan kunne få prøvet at bugsere en person. Hårdt arbejde.
Alt i alt endnu en dejlig torsdag aften.

Slideshow


Ingen kommentarer: